Storia di un Grande Amore

"I campioni dell'Italia siamo noi!"

Dicsőségtábla

 

33 Scudetto
1 Serie B
10 Coppa Italia
7 Supercoppa Italia
2 Bajnokok ligája
1 KEK
3 UEFA kupa
2 Európai szuperkupa
1 Intertotó kupa
2 Interkontinentális kupa

Címkék

HTML

Nyilatkozatok az új szezon előtt

2008.07.30. 11:33 | Bianconero | Szólj hozzá!

Ranieri: "Tavaly lefektettük az alapokat, és nagyszerű bajnokságot játszottunk. Most azonban meg kell próbálnunk még többet nyújtani. Nagyon mélyről indultunk el tavaly. A srácok most már ismernek, és én is ismerem őket. Az ismerkedési periódus végre a múlté. Most már csak az új igazolásokat kell felpörgetnünk.

Azok, akik már megérkeztek, és akik érkezni fognak, mindannyian nagyszerű emberek, játékosok, és mindannyian a végsőkig fognak harcolni. A felkészülés első szakaszában néhányan még szabadságon lesznek. Mire visszatérnek, remélem, már az új igazolások is megérkeznek, és a keret teljes lesz. Eddig az volt a legfontosabb, hogy a keret összeszokjon, és egyre jobb legyen. Ezt teljesítettük. Éppen ezért vagyok nagyon elégedett a klub eddigi munkájával.

Azért döntöttünk úgy, hogy visszahozzuk De Ceglie-t, Marchisiót és Giovincót, mert nagyon jól teljesítettek első Serie A-s idényükben. Úgy érezzük, tovább tudják erősíteni a csapatot. Giovinco tehetséges, képes cselezni, átmenni a védelmeken, és gólt lőni. Továbra is így kell folytatnia, de közben nyugodtnak kell maradnia úgy, hogy közben örömét leli az egészben. Akárki is csatlakozik még hozzánk, ambíciózusnak kell lennie. Én tavaly is optimista voltam, idén pedig még inkább. Minden területen a legmagasabbra akarunk törni.

A Bajnokok Ligája nagyon fontos számunkra, ezért mindenképp túl kell jutnunk a selejtezőkön. Még mindig nem tudjuk, ki ellen játszunk majd; néhány csapat nehezebb ellenfél, mint a többi. Az a legfontosabb, hogy jól menjen az edzés, így a selejtezőkre megfelelő erőállapotba kerülünk.

A Serie A nehéz lesz, mint mindig. Szerintem az AC Milan a legesélyesebb. A Fiorentina, és a többiek, akik bejutottak az UEFA Kupába, biztosan tovább javulnak."

 

 

Giovinco: "Nagyon fontos volt számomra a kölcsönben töltött év. Már nem vagyok gyerek, tapasztaltabb lettem, készen állok a kihívásokra. Nincs bennem félelem. Az Olimpia olyan esély, ami kevés játékosnak adatik meg. Így nem lehetek ott a csapat Bajnokok Ligája selejtezőin, de biztos vagyok benne, hogy a későbbiekben lesz még lehetőségem a BL-ben is bemutatkozni. Számomra ez a legfontosabb torna, mint ahogy minden játékosnak."

 

 

Iaquinta: "Olvastam a Rómába, vagy Nápolyba történő távozásomról, és meg kell mondanom, kicsit idegesített. Az igazság az, hogy mielőtt elutaztam volna Calabriába nyaralni, leültem a klubbal, és azt mondták, hogy elégedettek velem. Ami engem illet, örülök, hogy itt lehetek, mert a Juventus sokat adott nekem, és érzem a szurkolók szeretetét is."

 

 

Amauri: "Nagyon jól éreztem magam a Palermónál, de itt a Juventusnál minden egy másik szinten van. A Juventusnak újra Olaszország és Európa trónjára kell ülnie, és én azért vagyok itt, hogy ebben segítsem a klubot."

 

 

Legrottaglie: "Örülök, hogy itt lehetek a Juventusnál, és része lehetek a csapatnak. Mostanában sokan hívtak, és azt mondták: a Juventus nem számít rád a csapatban. Nos, ha az érkezők jobbak nálam, akkor semmi probléma. Tudom, hogy idén sokkal nehezebb lesz, mint tavaly. Nekem is, és a csapatnak is. Azt is tudom, hogy senkinek nincs biztos helye a keretben; erre én vagyok a legjobb példa: tavaly nem úgy tűnt, hogy játszani fogok, aztán végül mégis játszottam. Majdnem minden mérkőzésen. Nagyon örülnék, ha megint így lenne. Idén a Bajnokok Ligájában is játszunk, és én az ottani siker ízét is meg szeretném ízlelni. Biztos vagyok benne, hogy az európai porondon is jók leszünk. Nem tudom megmondani, miért, de így érzem. A legfontosabb az alázat, és, hogy ugyanúgy akarjuk a sikert, mint tavaly."

 

(Forrás: Juventuz Freeblog)

Címkék: ranieri legrottaglie iaquinta amauri giovinco

A bejegyzés trackback címe:

https://juve.blog.hu/api/trackback/id/tr64592487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása