Storia di un Grande Amore

"I campioni dell'Italia siamo noi!"

Dicsőségtábla

 

33 Scudetto
1 Serie B
10 Coppa Italia
7 Supercoppa Italia
2 Bajnokok ligája
1 KEK
3 UEFA kupa
2 Európai szuperkupa
1 Intertotó kupa
2 Interkontinentális kupa

Címkék

HTML

Sali nyilatkozat

2008.04.15. 12:05 | Bianconero | Szólj hozzá!

„Az AC Milan ellen nyerni mindig is egy nagyszerű érzést jelent, ám most a következő találkozóval kell foglalkoznunk. A szerdai Parma elleni mérkőzés igen nehéznek ígérkezik, melyet azonban meg kell nyernünk annak érdekében, hogy kvalifikálni tudjuk magunkat a Bajnokok Ligájába. Már majdnem megcsináltuk, és most csak az előttünk lévő együttesekre szabad fókuszálnunk, nem pedig a mögöttünk lévőkre.”

A többféle szerepéről: „A posztváltozások számomra nem jelentenek problémát; a legfontosabb dolog az alkalmazkodás. Mikor Hamburgban voltam, engem mindig elöl játszattak. A Monaco-ban a három csatár közül az egyik én voltam, futballoztam a középpályán is, de elsősorban visszavontan.”

A gólszerzésről: „Hogy mikor szereztem legutoljára egy meccsen két gólt? Hét évvel ezelőtt. Mindig megpróbálok készen állni és előny kovácsolni az adott helyzetből. Nem könnyű gólt szerezni az olasz bajnokságban. Négy gólt lőttem ugyan, de ha minden lehetőségemet kihasználom, akkor még többet szerezhettem volna. Mindenesetre a legfontosabb dolog a győzelem és a Juvénál olyan nagyszerű támadók vannak, akik minden meccsen képesek betalálni.”

(forrás: juventushungary)

Címkék: salihamidzic

A bejegyzés trackback címe:

https://juve.blog.hu/api/trackback/id/tr29426404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása