Storia di un Grande Amore

"I campioni dell'Italia siamo noi!"

Dicsőségtábla

 

33 Scudetto
1 Serie B
10 Coppa Italia
7 Supercoppa Italia
2 Bajnokok ligája
1 KEK
3 UEFA kupa
2 Európai szuperkupa
1 Intertotó kupa
2 Interkontinentális kupa

Címkék

HTML

Amauri a Juventusé!

2008.06.03. 14:17 | Bianconero | Szólj hozzá!

















Ideiglenesen (?) 5 fősre duzzadt az eddig is bivalyerős csatársor, miután Amauri Carvalho de Oliveira 4 éves szerződést írt alá május 30-án Torinóban. Bónuszok (pl. évi 15 gól felett szerzett gólokért) nélkül évi 3 és fél millió Eurót fog keresni. Vételára 22.5 millió Euro volt, amiből 7.5 millió a Palermónak eladott Nocerino ára. A szicíliaiak megkapták ezen felül Davide Lanzafame játékjogának a felét is.
Amauri 1980 június 3-án született, brazil és olasz állampolgár. Éppen ma 28 éves, így hát Auguri!

Amauri első nyilatkozata:
"Amikor nyolc évvel ezelőtt Olaszországba kerültem, az volt az álmom, hogy egy nagy csapat játékosa legyek. Ma teljesült az álmom. Örülök, és győzni akarok a Bianconerivel. Igaz, hogy a Milan is érdeklődött irántam, de elsődlegesen a Juventushoz akartam igazolni. Szemernyi kétségem sem volt, mióta először meghallottam, hogy a Juve engem akar. Mindig is azt mondtam, hogy most már játszani akarok a Bajnokok Ligájában, és Scudettót akarok nyerni. Ez az átigazolás számomra személyes győzelem." (juventuz freeblog)

Ranieri Amauriról:
"Azon játékosok közé tartozik, akiket már hosszú ideje figyelemmel követünk. Sérülése után gyorsan formába lendült, melyet ellenünk is megmutatott, hiszen a Palermo színeiben kétszer is beköszönt nekünk, méghozzá nem is akármilyen gólokkal. Egy nagyon erős csatárról van szó, aki még erősebbé teszi a támadószekciónkat. Del Piero mellett Trezeguet és Iaquinta partnereként is bevethető, és ha szükséges, akár a háromcsatáros játékszisztémában is megállja a helyét. Amauri érkezése után csapatunk erősítése tovább folytatódik, hiszen a következő szezonban még jobbnak kell lennünk." (jh)


Amauri palermói góljai (link):



Nocerino búcsúja:

"Számomra itt a búcsú ideje. Palermóba megyek, boldog vagyok és büszke. Nagy lépés ez a karrieremben, nagyon jó csapat tagja leszek, és Palermo egy gyönyörű város. Az otthonomhoz is közel leszek, és ennek ugyancsak örülök. Alig várom már, hogy az új mezt viselhessem. Nem vagyok hülye, tudom, hogy a futballisták jönnek és mennek, nekem most távoznom kellett. Megtiszteltetés volt számomra a Juventus színeiben játszani, úgy hagyom itt a klubot, hogy nincs bennem keserűség, vagy harag. Élveztem az életet Torinóban, de most elválnak útjaink." (juventuz freeblog)

Tuttosport interjú Amaurival:

"Milyen volt az első napod a Juventusban?

Átlagosnak mondanám, jól aludtam és kellemesen ébredtem.

 

Ünnepeltél?

Igen, a feleségemmel. A gyerekek nem voltak velünk, így mintha újra nászúton lettünk volna.

 

De előtte…

Kicsit sokáig tartott, hogy eljutottunk a szerződés aláírásáig, de jól van így. Elégedett vagyok, egy nagy csapatba szerettem volna igazolni, és a Juve keresett engem a legnagyobb intenzitással. Igen, most boldog vagyok, s alig várom, hogy elkezdődjön az új szezon.

 

Igazi mániákus hozzáállás.

Most nulláról kezdődik minden, amit eddig tettem, az már nem lesz elég a Juventusban.

 

Mit jelent most a Juve, nyolc évvel azután, hogy megérkeztél Olaszországba?

Azt jelenti, hogy ez alatt a nyolc év alatt rengeteget dolgoztam, hogy fejlődjek, hogy megvalósítsam az álmomat, hogy egy BL-ben szereplő nagy csapatban játszhassak.

 

A Napoli nem volt megfelelő csapat a kibontakozásra?

Nem, nem erről van szó. A Napoli a kezdet volt, de én talán még nem voltam elég érett játékos. Egyszerűen csak időre volt szükségem, hogy elérjem a mai szintemet.

 

Ki volt az első csapattársad, akivel beszéltél?

Del Piero, aki üdvözölt engem.

 

Del Piero, Amauri, Trezeguet: papíron egy ragyogó csatártrió.

És mondjátok is? Remélem meg fog valósulni. De hagyjuk az edzőt dönteni, ez az ő feladata. Az ő ötletei számítanak, nem az enyémeim.

 

Elérted az első célod. Mi a következő?

Játszani és lehetőleg győzni.

 

Scudettót vagy a Bajnokok Ligáját?

Miért, együtt nem lehet a kettőt? A Scudetto mégis csak a Scudetto, de nem rossz a Bajnokok Ligája himnusza sem. Meg kell próbálni, s óriási lenne, ha sikerülne. Mindent, vagy csak valamit, a lényeg, hogy nyerjünk.

 

Van egy másik célod is: a válogatottság. Igaz?

Igaz. Még van néhány elintézendő dolog az útlevelemmel kapcsolatban.

 

Olaszország vagy Brazília?

Aki előbb hív, természetesen." (zebraportál)

Címkék: palermo ranieri nocerino amauri lanzafame

A bejegyzés trackback címe:

https://juve.blog.hu/api/trackback/id/tr52501448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása