Storia di un Grande Amore

"I campioni dell'Italia siamo noi!"

Dicsőségtábla

 

33 Scudetto
1 Serie B
10 Coppa Italia
7 Supercoppa Italia
2 Bajnokok ligája
1 KEK
3 UEFA kupa
2 Európai szuperkupa
1 Intertotó kupa
2 Interkontinentális kupa

Címkék

HTML

Chiellini hosszabbított

2008.07.30. 10:30 | Bianconero | Szólj hozzá!

A Juventus és az olasz válogatott legmegbízhatóbb hátvédje 2013-ig szóló szerződést írt alá a Juventusszal. Giorgio nyilatkozata:

"Azt remélem, egyszer majd a Juventus kaptánya lehetek. Jelenleg itt van Del Piero és mögötte Gigi Buffon. Ameddig Gigi játszik, ő lesz a kapitány, de utána nagy megtiszteltetés lenne, ha én követhetném őt.

Megmutattam, hogy fontos szerepet játszom a csapatban. Szeretnék köszönetet mondani a klubnak, Claudio Ranierinek és a csapattársaimnak, hogy segítettek abban, amit elértem. Majdnem tökéletes szezon volt, de nekem ez olyan, amire építenem kell. Most a Bajnokok Ligája az, ami hajt előre. Azt hiszem, jól használtam ki a lehetőségeimet mind a Juvénál, mind a válogatottnál.

Szükséged van egy kis szerencsére, és több dolog is segített, hogy posztot váltsak – képes vagyok szélsőként középen játszani. Nem akarok választani a bajnokság és a BL között, mert azt remélem, mindkettőben messze jutunk."

(forrás: Juventuz Freeblog)

Címkék: chiellini

A bejegyzés trackback címe:

https://juve.blog.hu/api/trackback/id/tr21592372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása